دانشمندان دانشگاهی در استرالیا دریافتهاند که تنها غذاخوردن میتواند مضرات گوناگون برای افراد مسن داشته باشد.
The post پژوهش جدید: تنها غذاخوردن میتواند برای افراد مسن خطرناک باشد appeared first on دیجیاتو.
منبع: دیجیاتو
دانشمندان دانشگاهی در استرالیا دریافتهاند که تنها غذاخوردن میتواند مضرات گوناگون برای افراد مسن داشته باشد.
The post پژوهش جدید: تنها غذاخوردن میتواند برای افراد مسن خطرناک باشد appeared first on دیجیاتو.
منبع: دیجیاتو