مطالعهای علمی از دانشگاه پنسیلوانیا نشان میدهد که مصرف امگا-3 میتواند پرخاشگری را تا 28 درصد کاهش دهد؛ این اثر در کودکان و بزرگسالان مشاهده شده و پژوهشگران معتقدند که امگا-3 میتواند بهعنوان یک راهکار مؤثر در برنامههای درمانی و پیشگیرانه برای کنترل رفتارهای پرخاشگرانه استفاده شود.
منبع: خبرگزاری سلامت